Mobiclaim start claim tegen telecomproviders Vodafone, KPN, T-Mobile & Tele2

15-06-2018

Iedere consument die tussen 2012 en 2017 een telefoonabonnement inclusief telefoon heeft afgesloten of verlengd, kan via Mobiclaim een claim indienen bij zijn of haar telecomprovider.

Deze mogelijkheid is ontstaan door een uitspraak van de Hoge Raad: in hun ogen zijn abonnementscontracten met een gratis telefoon ongeldig, als in het contract niet duidelijk staat wat je voor het toestel hebt betaald. De hoogste rechter in Nederland oordeelde dat een 'gratis' toestel feitelijk een persoonlijke lening was. Daarom gelden voor die abonnementen de strenge eisen van een persoonlijk krediet. Eisen waar de abonnementen veelal niet aan voldeden.

Daarom kun je bij een geldige claim de volledige toestelkosten van jouw oude toestel terugkrijgen tot een bedrag van €750 per toestel. Mobiclaim werkt uitsluitend no-cure-no-pay. Dat betekent dat je vooraf niets betaalt. Je draagt alleen een fee af indien het ons lukt om een bedrag voor jou terug te krijgen van jouw telecomprovider.

Variabele Energie Claim

Vattenfall heeft onrechtmatige tariefsverhogingen doorgevoerd bij variabele contracten. Dat heeft de rechtbank van Amsterdam beslist. Mogelijk geldt dit ook voor andere energieleveranciers. Als je een variabele energiecontract hebt dan kun je mogelijk tot een paar honderd euro terugkrijgen.

Telefoonclaim

Mobiclaim, de merknaam waaronder GoBaxter de telefoonclaim heeft gevoerd, heeft met alle telecomproviders een regeling getroffen voor haar klanten.

Contact

info@gobaxter.nl